خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/01 - 18:05
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
مقدسی:

تحقق شعار امسال حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال را می‌‎طلبد

نماینده مردم  اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: سال ۱۳۹۹ که به فرموده مقام  معظم رهبری  به عنوان "سال جهش تولید" نام گذاری شده است  بر حساسیت و لزوم دقت و سرعت در حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال می افزاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان، خنداب در مجلس شورای اسلامی طی پیامی فرا رسیدن نوروز را به مردم ایران تبریک گفت.



متن این پیام به شرح ذیل است:



نوروز بمانید که ایام شمایید



آغاز شمایید و سرانجام شمایید



به نام یگانه آفریدگار و مدبر آسمان ها و زمین



او که هستی و هر آنچه در آن است، همه در تدبیر اوست....



او که قادر است به هرآنچه در ذهن مخلوقات هم نیاید و متعال است به آن مرتبه ای که آفرینش از آن ناتوان است...



او که نویدبخش پیروزی ها پس از شکست، امید پس از نا امیدی ها و بهار پس از زمستان است ...



آهنگ، زیبایی و ترتیب خلقت همواره در نوروز و بهار تجلی می یابد، جلوه گری بهار در پی زمستان، نشان دهنده جاری بودن حیات و امید است؛ امید به بهروزی و رخت بر بستن تاریکی ها، سردی ها و جلوه گر شدن زیبایی، سرسبزی و روشنایی ها همواره تقارن آئین باستانی ایران زمین، نوروز زیبا را با بهار طبیعت گرامی می داریم و با امید به بخشایندگی، مهربانی و بزرگی پروردگار، سال بر مردم عزیز ایران نو می گردد.



در سال ۱۳۹۸، آنچه بر مردم نجیب و عزیز ایران زمین گذشت با سختی ها و اندوه بسیار همراه بود، دراین سال خسارات جانی و مالی ناشی از سیلاب، فشارهای فراوان اقتصادی و اجتماعی ناشی از تحریم های ظالمانه، شهادت مظلومانه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و  شهیدان والامقام  همرزمش، پر کشیدن جمع زیادی از فرزندان و نخبگان ملت ایران در حادثه دلخراش  هواپیمای اوکراینی از جمله مواردی بودند که کام مردم ایران عزیز را تلخ کردند.



اما ماه پایان این سال برای مردم بزرگوار ایران و همه ملت های دنیا تفاوت و تلخ کامی بزرگ داشت که در تاریخ دنیا به ثبت رسید، در آغاز اسفندماه ویروس منحوس کرونا با ورود به کشورعزیزمان باعث شد تا بار دیگر مورد آزمونی سخت قرار گیریم.



این آزمون سخت این بار همه ما مردم دنیا را با هم مورد سنجش قرار خواهد داد و امیدواریم با  همراهی و همکاری  مردم شریف کشورمان این روزهای سخت نیز با سربلندی و ریشه کن شدن این بیماری و ویروس کرونا پشت سر نهاده شوند.



سال ۱۳۹۹ که به فرموده مقام  معظم رهبری  به عنوان "سال جهش تولید" نام گذاری شده است  بر حساسیت و لزوم دقت و سرعت در حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال می افزاید و در ابتدا همه ما مسئولین می بایست تمام توان خود را به کار گیریم تا در کنار عبور از این روزهای سخت با نگاه امیدوارانه به آینده برای تولید و اشتغال این دیار گام برداریم.



در پایان ضمن عرض تسلیت شهادت امام موسی بن جعفر (ع ) و با توسل به این باب الحوائج آغاز این سال و نوروز را گرامی می داریم و امید آن دارم در سال ۱۳۹۹ شاهد سلامت، شادکامی و آرامش برای همه هموطنان‌ عزیز به ویژه مردم شریف شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان باشیم.



سیدمهدی مقدسی



نماینده مردم  اراک، خنداب و کمیجان/



پایان پیام

  • کد خبر : 296205
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار